czwartek, 18 lipca 2013

Pink jacket & blue elements

Dzisiejsza stylizacja dla wielbicielek ciekawych zestawień kolorystycznych. Uwielbiam taki słodki look, groszki w połączeniu różem przełamane niebieskimi i żółtymi dodatkami idealnie wpasowują się w letnie trendy, a stylizacja jest uniwersalna. Żakiet i torebkę znalazłam na tegorocznych przecenach a szpilki z zary są jedynymi z najwygodniejszych i zarazem najukochańszych butów w mojej szafie, jest to zdobycz którą dostałam wzamian za sesję produktów zary i od tej pory doskanale mi służą :)











                                                               żakiet / jacket - H&M
                                                               torebka / bag - MOHITO
                                                               jeansy / jeans - TALLY WEIJL
                                                                szpilki / heels - ZARA
                                                                kolczyki / earrings - ORSAY
                                                                okulary / glasses - ILOKO

39 komentarzy:

  1. wyglądasz nieziemsko.
    UUUUwielbiam takie zestawienia,
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie :)) buty strasznie wpadły mi w oko :)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko, wyrwałaś świetne spodnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, słodko, uroczo i wszystko do siebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealne połączenie kolorystyczne! :)
    żakiecik przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodko ! Kocham takie zestawienia :)
    Obs? Odwdziecze się :))
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne wakacyjne kolorki :) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz ;)
    Ps. właśnie u mnie w konkursie jest mało chętnych - więc szanse są duże ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bardzo żywa stylizacja! :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks so much for your comment and support!

    Have a nice weekend and good look!

    addictbeiconic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w tym żakieciku ,jest cudny <3 Obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twoje spodnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga oraz do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna kobieta z Ciebie :) A co do zestawu to świetne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  14. YOUR PANTS ARE SO COOL!!!
    would u like to follow each other? Let me know..

    SHAN
    www.memyheelsandi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna stylizacja :D
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Połączenie kolorów genialne!
    Twoja ramoneska <3 !!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kolorki :) Bardzo wakacyjnie i baaardzo mi się podoba :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  18. perfekcyjną masz figurę!
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne masz spodnie :)) ciekawe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  20. I LOVE this look, the colour combination is great!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. i spodnie i żakiet są cudne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo świeżo! fajnie : ) obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia, a Ty wyglądasz świetnie ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie leżą na Tobie te spodnie ;)


    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz :) Obserwuję i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jaka zgrabna jesteś ! pięknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. i've followed u and waiting for u...by the way u look so good on blue

    Loves
    trokesland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. TRINNI'S STUFF UBRANIA I AKCESORIA ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. very nice!!:)

    www.borsadimarypoppins.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Szpilki i spodnie - CUDOWNE! ;)

    OdpowiedzUsuń