poniedziałek, 5 września 2016

Boho + chocker

Witajcie! Na przekór pogodzie prezentuje Wam letni zestaw z elementami boho. Spodenki ze sznurowaniem odrazu widziałam ze zwiewną bluzką i odkrytymi ramionami. Dla charakteru stylizacji dorzuciłam jeszcze klasyczny Chocker ze złotym łańcuszkiem. Trend na te naszyjniki polubiłam odrazu, są totalnie w moim stylu i uzbierałam ich chyba już z pięć;-) Gdybyście szukały w sieciówkach, duży wybór jest ich w new looku i stradivariusie. Jeśli chodzi o zmiany - wróciłam do blondu! co prawda jest to jedna z pierwszych zmian, ale o tym w swoim czasie;-) zapraszam do oglądania zdjęć i czekam na Wasze komentarze!

Hello! I presents styling with elements of boho. Shorts with lacing immediately saw the airy blouse and bare shoulders. For the character I added styling yet classic Chocker with a gold chain. I love these necklaces and I saved them probably already five;-) If you were looking for in shops, a large choice is in their new look and Stradivarius.







bluzka / top - H&M
          spodenki / shorts - H&M
    torebka / bag - MICHAEL KORS
      buty / sneakers - DEEZEE
     naszyjnik / neckless - NEW LOOK

23 komentarze:

  1. Mam niemalże identyczne buty, cudownie wyglądasz :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka i jej kolorek przepiękne kochana :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna torebka, kolor ma nieziemski, jeśli chodzi o zestaw sama bym się tak ubrała :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!
    Jak się ma taką figurę, to trzeba, koniecznie trzeba ją pokazywać!

    Świetna bluzka i bardzo ładnie dobrane pod względem kolorystyki szorty!

    OdpowiedzUsuń
  5. błagam Was dziewczyny ostatnio jeszcze przytyłam :D już lada moment biorę się za dietę i treningi;-) ale dziękuję za miłe słowa:*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow wyglądasz zjawiskowo:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wróciłaś do blogowania? Mam nadzieję, bo ja na Twojego bloga pierwszy raz trafiłam jakiś rok temu i za każdym razem czekałam z niecierpliwością na stylizacje!
    Pozdrawiam, Olga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) wróciłam i będę regularnie publikować;*

      Usuń
  8. Woow, stylizacja wywarła na mnie ogromne wrażenie.Wszystko perfekcyjnie dopracowałaś:-) Torebka-miodzio;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, wyglądasz wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorystyka fantastyczna ;) torebka pasuje idealnie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomarańczowy to nie jest mój ulubiony kolor, ale w tej stylizacji jest wisienką na torcie :)


    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie rewelacja, bluzeczka w połączeniu z spodenkami prezentuje się mega !

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny look! Pięknie wyglądasz :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW!!! Sensational outfit!! You look GORGEOUS!!! Great work!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello there! I just discovered your blog and I love your style! This outfit is so beautiful and I especially love the colour of your bag, and the choker necklace! Would you like us to help eachother out by following on GFC? I just started to follow you #535, please follow back so we can stay in touch!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne połączenie kolorów, a ta torebka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny look ; )Śliczne włosy masz i jaka zgrabna ;))
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń