poniedziałek, 30 września 2013

Leather skirt

Na dzisiejsze wyjątkowo ciepłe popołudnie wybrałam skórzaną spódnicę w kolorze pudrowego różu, którą połączyłam z cienkim golfem i krótką futrzaną kamizelką. Ciężkie botki zastąpiłam zabudowanymi słupkami, miałam okazję jeszcze ubrać sandałki zanim schowam je głęboko do szafy ;-) Choć utrzymany w jesiennych trendach look, jest dosyć lekki - odpowiedni na przejściowe dni lata i jesieni. Na trend "na cebulkę" jeszcze przyjdzie czas!

In today's warm afternoon I chose a leather skirt in powder pink color, which combined with a thin turtleneck and a short fur vest. Heavy boots fitted I replaced posts, I was able to wear sandals even before you hide them deep in the closet. Although decorated in autumn trends look is quite light - suitable for transitional days of summer and autumn. The trend of "the onion" time is yet to come!





       golf/sweater - H&M
kamizelka / vest - AMISU
torebka / bag - ATMOSPHERE
spódnica / skirt - H&M
 szpilki / heels - STRADIVARIUS
 okulary / glassesBorn86

114 komentarzy:

  1. wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne buciki <3
    <3
    <3<3
    <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna spódniczka . : ) Buciki ładnie z nią współgrają . ; )


    ruuudda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kiedy torebka pasuje kolorystycznie do butów! Tak klasycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz zjawiskowo :) oj ale nie było Ci troszkę zimno? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, naprawdę nie było! doszło do 20 stopni na słońcu, oby więcej takiej pogody ;-))

      Usuń
  6. Wow, tez bym chciała taką ciepłą jesień na sandałki :( Świetnie kolorystycznie dobrany zestaw, połączenie moich ulubionych kolorów :) A buty na grubym słupku i rozkloszowana spódniczka od razu podbiły moje serce! :) Rewelka :) Gorąco pozdrawiam Daria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buy Women Leather Skirt and all other women item with a great discount from LeatherfashionOnline. We are big seller of Women Leather Skirt and will give you best quality leather item.
      Women Leather Skirt

      Usuń
  7. wygląfasz cudownie


    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. prześlicznie wyglądasz:) spódnica skradła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny ten futrzak :)
    zwrocilam uwage na pierscionek. barzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny look ;) kamizelka jest super, bardzo mi się podoba ;) ja poluję w tym roku na futerko, zobaczymy co z tego będzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny blog! Widzę super osoba z Ciebie! www.senioritasunshine.blogspot.com - Dopiero zaczynam, może zaobserwujesz i zalajkujesz mój fanpage? odwdzięczę się tym samym :). Wybacz za spam. :). .

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful skirt and heels, dear!

    i'd love to follow each other, what do you think? i'm following your lovely blog via gfc now, please follow me back if you like my blog)

    keep in touch, xoxo
    http://yuliasi.blogspot.ru/
    love, Yulia

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz :) Taka miła odmiana, bo wszędzie skórzana spódnica jest czarna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna spódniczka :) Buciki również mi się podobają :)

    Jak zwykle jestem fanka Twoich pięknych włosów :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xox ox

    OdpowiedzUsuń
  16. przepieknie! cudowne futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for the visit, you look so chic!
    effortlesslady.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pierscionek ! Chyba wykorzystalas ostatnia chwile na odkryte buciki
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! bardzo mi się podobają twoje kobiece stylizacje ;-) ..choć przyznam szczerze, że ja już się ubieram "na cebulkę" - inaczej bym zamarzłam, heh.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz pięknie! masz cudowne włosy:) podobają mi się bardzo buty i torebka;)
    ps. obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym zamarzła teraz z gołymi nogami - zmarźlak ze mnie ;D A stylizacja boska !! Wszystko idealnie dobrane kolorystycznie i w ogóle !:) futrzak cudo <3
    Dziękuję za komentarz :) może obserujemy ? Ja już:) Spodobało mi się tu - świetny blog, więc dodaję do obserwowanych :) i zapraszam do siebie;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw bardzo udany!Super kamizelka:)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ey love your outfit :)
    following you
    i hope you will visit me http://ffrreedom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestaw :) wyglądasz swietnie :)
    Zapraszam do siebie :)

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudowna stylizacja, w moim stylu nawet ;) I ciekawy pierscionek

    OdpowiedzUsuń
  26. spódnica jest totalnie genialna
    super!!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna spódniczka <3 pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super stylizacja fajne dodatki genialne masz buciki zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Futrzana kamizelka <3 Na mojej liście zakupów <3Wyglądasz perfekcyjnie :-*

    OdpowiedzUsuń
  30. buty są super i spódniczka, ale pierścionek szczególnie rzucił mi się w oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. urocza kamizelka, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. really love your outfit !!! <3 you're so beautiful !!!
    thanks for follow me dear!!
    follow you back now :)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny look :) Ja już dawno sandałki schowałam, u mnie nie da się już chodzić z odkrytymi nogami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Amazing look, I love your skirt!!!
    Kisssss

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda świetnie, od jakiegoś czasu mocno się przyglądam skórzanym elementom garderoby, ale jakoś nie mam odwagi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śmiało ! oprócz tego że są bardzo modne, chronią przed zimnym wiatrem ;-)) wybierz uniwersalny fason żeby można było go łączyć na wiele sposobów, naprawdę nie ma się czego bać! :-)

      Usuń
  36. świetna stylizacja , podobają mi się bardzo buty ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz cudownie ;)
    Piękna spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja! Przepięknie wyglądasz! (:

    OdpowiedzUsuń
  39. Nice outfit:D
    You look great:D
    Kisses

    www.deeaella.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  40. genialna spódnica, świetny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. This outfit is perfection!!

    madisonmartine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. This outfit is perfection!!

    madisonmartine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. uroczo a zarazem ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie! Szkoda, że sandałki już trzeba pochować na dno szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. jaki świetny blog! będę wpadać! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczna ta Twoja spódnica :))

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne masz stylizacje moj ulubiony styl:) pozdrawiam i dzieki za odwiedziny zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow!! I love your brown high heeled sandals, you look stunning.
    Mind following one another on Gfc G+ and bloglovin? I will def follow back. Thanks.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale pięknie wyglądasz! Sandałki i torebka super do siebie pasują;)

    OdpowiedzUsuń
  50. That vest, those shoes!! Everything is sooo gorgeous! U look so beautiful!!!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBitePlate.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny look :) Ja już obserwuję od jakiegoś czasu przez GFC :)
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. spódniczka jest prześliczna : )

    OdpowiedzUsuń
  53. WOW! ale śliczna i zgrabna z Ciebie dziewczyna! super stylizacja, szczególnie spódniczka mnie zauroczyła! pozdrawiam! buziak!m.

    OdpowiedzUsuń
  54. cudowne futerko i spódniczka <3 ślicznie i mega kobieco !

    OdpowiedzUsuń
  55. amazing style, so pretty

    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Pięknie! Delikatnie i pudrowo, ale z charakterem i seksi ! Tak lubię, bardzo mi się podoba twoja stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  57. love how you mix pink and brown colours together in this outfit! sweet sandals and love your pink stone ring a lot!

    Check out my new post featuring my New Home in London! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo ładne buty, czarne byłyby jak dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  59. wyglądasz wspaniale! wszystko mi się podoba ;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. świetny zestaw, spódniczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  61. swietna spodnica;)

    ankagrzanka.blogspot.com obserwuje buziak

    OdpowiedzUsuń
  62. genialna stylizacja bardzo mi sie podoba <3 a spódniczka skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Love this outfit, so lovely and beautiful look! Thanks for your comment on my blog and yes we can follow each other. Follow you now on GFC (Cassandra L.M.). Waiting for you to follow back at my blog. See ya...

    www.wear2day.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ależ świetny zestaw! Najbardziej spodobała mi się spódniczka, bo skórzana w innym kolorze niż czarny jest mało spotykana, no i okulary, bo mają świetny kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Wyglądasz nieziemsko. Obserwuję :)

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Thanks for visit my blog doll! Of course I follow you and invite you to visit my blog!


    SNB: Sexy, Naughty, Bitchy me
    ♡ SAMMYDRESS WORLDWIDE GIVEAWAY ♡

    OdpowiedzUsuń
  67. musze przyznac, ze wtgladasz na prawde bardzo dobrze ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Beautiful outfit!! I love that vest!

    Xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  69. skórzana spódnicza zawsze spoko, ale wolę czarną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  70. bardzo dziękuje :)
    śliczna spódnica ;)

    loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. jestem zauroczona Twoim typem urody, jesteś piękna! Cudowna kolorystyka zestawu, połączenie spódniczki i futra idealne ;d

    OdpowiedzUsuń
  72. zazwyczaj takie spódniczki są czarne, a Ty pokazujesz całkiem inną i dużo lepszą moim zdaniem :) ślicznie to wszystko do siebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękna spódniczka! Zazwyczaj spotykałam czarne, albo miętowe, a tu taka ładna beżowa! Ślicznie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny zestaw :D
    Bardzo podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. świetnie!! jestem zauroczona całością - i Tobą przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  76. Nudno czytać kolejny raz to samo, ale spódnica jest genialna , idealnie leży :)

    OdpowiedzUsuń