sobota, 28 grudnia 2013

Look good on New Year's Eve

Sylwester zbliża się wielkimi krokami. Mam dla Was kilka urodowych porad jak się przygotować żeby wyglądać o niebo lepiej.

 

Picie dużej ilości wody.
Najlepiej zacząć już dziś od 3 litrów dziennie, woda oczyści organizm z toksyn, a nasza cera i skóra będzie w lepszej kondycji.

 

Wizyta w SPA.
Nie tylko pomoże nam się zrelaksować, ale też wpłynie na zdrowie. Sauna przyspiesza przemianę materii. To zaś prowadzi do zwiększonej produkcji interferonu - białka, które odgrywa bardzo ważną rolę w obronie organizmu przed infekcją. Masaż wodny zmniejsza zastój krwi w żyłach, poprawia krążenie obwodowe przez co zmniejsza obrzęki.
 
 

Balsam brązujący vs solarium.
Jeśli Twoja kreacja więcej odsłania niż zasłania, warto zadbać o opaleniznę.  Zwolenniczki solarium powinny unikać wizyty w dniu imprezy, żeby nie opalić się na czerwono:) ale spokojnie zaczynając od dziś mamy jeszcze dwie wizyty. Kolejnym pomysłem na opaleniznę są balsamy brązujące. Dają ładny lekki odcień opalenizny, warto jednak przygotować skórę robiąc peeling a następnie nawilżając, żeby produkt się dobrze przyjął. Zdecydowanie unikałabym samoopalaczy czy chusteczek brązujących, plamy na ciele i ubrudzone ubranie to skutek uboczny tych produktów.

 

Peelingi i maseczki.
Peeling złuszczy naskórek, oczyści cerę i wygładzi, kolejny etapem powinno być nawilżenie skóry. Maseczki są doskonałym rozwiązaniem, czy wybierzecie kupioną w sklepie czy zrobioną przez siebie zależy już od Was, ja przygotowała trzy propozycje:
- 5 łyżek płatków owsianych błyskawicznych + łyżka miodu + 5 łyżek ciepłej wody niegazowanej mineralnej + 1 łyżka mleka . Maseczkę nakładamy, gdy płatki zaczną gęstnieć. Twarz odświeżona i odżywiona.

- 1 rozgnieciony banan +  1 łyżka kwaśnej śmietany. Nałożyć na twarz, po 10-15 minutach zmyć wodą. Skóra jest po niej jedwabiście gładka i napięta.

- 50 g twarogu + 2 łyżki oliwy z oliwek + 1 łyżka miodu. Cera odświeżona i głęboko odżywiona.

Więcej o przygotowaniu cery do makijażu i trikach w makijażu przeczytacie w moim poprzednim poście
http://aboutwhatwomenlove.blogspot.com/2013/09/15-tricks-in-makeup.html
 

Okolice oczu.
Kiedy już rozświetlimy cerę zadbajmy o okolice oczu. Wiadome jest że połową sukcesu jest odpoczynek. Następnie nasza ingerencja. Znana od wieków metoda z ogórkiem jest niezawodna, cienkie plasterki powinnyśmy położyć na powieki na 20 minut. Kolejnym pomysłem jest kawa, zaparzyć mocny napar, schłodzić, a następnie wlać do specjalnej tacki na lód i zamrozić. Wyciągamy taką kosteczkę i aplikujemy okład na skórę wokół oczu – po takim zabiegu zaciemnienie i opuchlizna widocznie się zmniejszy. Okład możemy również zrobić ze schłodzonych torebek po zaparzonej wcześniej herbacie (rumianek mile widziany) nakładamy na 15 minut. Jeśli szukasz produktów gotowych w drogeriach szukaj kosmetyków w opakowaniu z metalową kulką, która masując jednocześnie chłodzi i zmniejsza opuchliznę.
 

Odżywione i lśniące włosy.
Oprócz profesjonalnych kosmetyków, roi się od domowych maseczek. Ja jestem zwolenniczką maseczki która intensywnie odżywia. 2 żółtka + 2 łyżki oliwy + łyżka miodu, pozostawić na włosach na 20 minut, dokładnie umyć i spłukać zimną wodą, dzięki czemu łuski włosa się zamkną i włosy będą lśniące.

68 komentarzy:

  1. super rady do ktorych warto sie dostosowac! ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe porady . ;)

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre pomysły! Chyba jakiś zastosuję :)

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 litry? Wydaję się dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje się dużo, ale mniejsza ilość nic nie zdziała :) po za tym rozkładając 3 litry na cały dzień mniej więcej wychodzi szklanka wody na godzinę, a to już brzmi lepiej :)

      Usuń
  5. woda, peelingi i maseczki, bawie sie w to regularnie :) udanej zabawy i swietnego wygladu zycze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rady . : ) Co do spa , polecam . Byłam w zeszłym tygodniu i jestem bardzo zadowolona . Cera wygląda dużo lepiej niż przed zabiegami , akurat na sylwestra . ! : ))

    OdpowiedzUsuń
  7. dla poprawy wyglądu włosów ja polecam nasmarowanie ich na noc olejkiem arganowym, a rano normalne umycie głowy - baaaardzo działa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, olejek arganowy działa !:) podobnie można zrobić oliwa z oliwek lub mieszając różne olejki;-)

      Usuń
  8. o tak zdecydowanie musze wiecej wody pic

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to samo musze więcej wody pić : ( Świetny post < 3 Obserwuję : * Zapraszam do siebie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Jak też również zapraszam na poniedziałkowego liva wszystkie szczegóły już jutro! Mam nadzieję , że przyjdziesz będzie mi bardzo miło : * Pozdrawiam Cieplutko : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo tak ! Trzeba się wziąć za przygotowania naszej cery do Sylwestrowej nocy :) świetne wskazówki

    OdpowiedzUsuń
  11. musze wyprobowac wszystkie metody na okolice oczu!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  12. nie próbowałam nigdy maseczek z żółtkami jaj, może w końcu się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj tak! bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe porady w jednym miejscu:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/are-we-all-we-are.html

    OdpowiedzUsuń
  15. przydatne rady, ja muszę szczególnie skupić się na piciu wody :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, właśnie powstał nowy projekt Wschodzące Gwiazdy, który ma na celu stworzenie "bazy" blogerów w blogosferze, poprzez prezentację blogów w wywiadach.
    Jeśli jesteś zainteresowana udziałem w projekcie to zapraszamy na wschodzace.blogspot.com - tam znajdziesz wszystkie informacje.

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, bardzo przydatny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. super porady ;) do SPA to i ja bym się wybrała ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Porady świetne! Niestety na spa nie mam ani czasu, ani środków, ale na pewno zafunduję sobie domową odnowę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super porady ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja musze kurde zaczac pic duzo wody, bo zawsze zapominam :/

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę wypróbować pomysł z zamrożoną w kostki kawą i okładać ją skórę wokół oczu ;) świetny pomysł, a nie słyszałam jeszcze o nim ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post x
    Szczęśliwego Nowego Roku ;*
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że wcześniej tego nie przeczytałam :P

    http://maddies-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely post :) Following you, pls follow back. keep visiting my blog.xxx
    Enjoyed reading the Posts
    Giveaway: Giveaway, Comment here to win

    Follow Beauty Drugs
    Follow me on Facebook
    Follow me on Twitter

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawe porady, zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja tylko dodam, że słyszałam, że najlepszym daniem posylwestrowym są ziemniaki z kefirem hihi ;D
    Pozdrawiam i życzę udanego Sylwestra i szczęścia w Nowym Roku!

    www.mesaute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. dzieki za ten post :) troche sie dowiedzialam :) a ta kuracja na lsniace wlosy - super
    ¦ mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny post wykorzystam kuracje na lśniace wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najlepszy przepis na maseczkę do włosow, zdecydowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Love this <3 Everything is so natural in the ingredients! Definitely will work! <3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    Happy New Years by the way (:

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja do tych wskazówek dodałabym jeszcze zakup połyskującego balsamu, ponieważ nasze ręce tudzież plecy będą wyglądały o niebo lepiej gdy je popieścimy takim balsamikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog ! Cieszę się że tu trafiłam :) Na pewno zostanę na dłużej !
    Zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com Obserwujemy ? :)
    Pozdrawiam i życzę udanego Sylwestra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki za komentarz ;)
    Fajny i bardzo przydatny post :D Ja też muszę więcej pić...

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Och ale Ty fajnie piszesz ♥
    Bardzo fajny zestaw porad

    OdpowiedzUsuń
  37. zaciekawił mnie ten pomysł z kawą:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne porady, niektóre z nich znam i od dawna stosuję :) Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie rady ktore podałaś wypróbowałam nie raz i potwierdzam że działają:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cześć, cześć, jestem Poppy C:
    Chciałam tylko napisać, że jakoś przyjemnie mi się tutaj przebywa :))
    Hmm.. może obserwujemy?
    Jeśli ci się spodoba, to zacznij, potem napisz mi o tym, a ja zaobserwuję również ciebie :D
    Mój blog: miauczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wielkie dzięki za odwiedziny! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  42. Happy new year! Best wishes!

    http://byanaleon.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  43. dziekuję za komentarz :) świetne rady, nawet jeśli juz po sylwestrze :D też stosuję tę maseczkę na włosy, jednak pare dni przed "wielkim wyjściem" bo mam wrażenie , ze nie spłukuje się za 1 razem. Obserwuje na GFC i pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post :)

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. hi! nice blog!
    follow to follow?
    let me know!!

    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  45. Happy new year! Best wishes! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  46. jestem przeciwniczką solarium ale przydatne rady mimo że już po sylwestrze:)

    OdpowiedzUsuń
  47. U mnie niebawem zaczną się osiemnastki, więc wtedy wykorzystam Twoje porady !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Lovely photos, happy new year hun, wishing you a stylish 2014. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne rady :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie było by mieć na to wszystko czas..

    OdpowiedzUsuń
  51. wizyta w spa to by mi się przydało:)

    OdpowiedzUsuń
  52. spa <3 omg chciałobysie...

    Jesli chcesz obserwacje za obserwacje zrób to napisz u mnie, a ja na pewno się odwdzięcze :)

    http://queenfordesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. wish you the best 2014 dear!

    OdpowiedzUsuń
  54. Nice post.
    xoxo

    www.caprichospain.com
    http://fashionistaenpotencia.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  55. Hej! Zapraszam serdecznie na rozdanie na moim blogu :) Pozdrawiam serdecznie i przepraszam za spam :P :)

    OdpowiedzUsuń